«Ψαγμένος» ιδιοκτήτης ενός Tesla Model 3 προσθέτει μόνος του φωτοβολταικά panels στην οροφή του αυτοκινήτου, για να δει αν όντως δουλεύουν.
Θα είναι άραγε η λύση του μέλλοντος; Θα είναι κάτι κοινό που θα το βλέπουμε στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των επόμενων γενιών; Η απορία αφορά την αποδοτικότητα των φωτοβολταικών panels στην οροφή του αμαξώματος, σε σύγκριση πάντα με το κόστος κατασκευής. Με λίγα λόγια, αξίζει τον κόπο; Ακολουθεί …σπιτική δοκιμή σε ένα Tesla Model 3.
Αυτός ο τύπος που θα τον ζήλευε μέχρι και ο Μαγκάιβερ, επιχειρεί να πάρει απάντηση στο ερώτημα που θέσαμε. Χρησιμοποιεί το δικό του Tesla Model 3 και πειραματίζεται τοποθετώντας μια σειρά από φορητά φωτοβολταικά στην οροφή του αμαξώματος.
Φυσικά, το αυτοκίνητο βρίσκεται σε πλήρη ακινησία, ενώ είναι απενεργοποιημένη κάθε λειτουργία που θα μπορούσε να καταναλώσει ενέργεια.
Μας εξηγεί μέσω του βίντεο, πόσο σημαντικό παράγοντα παίζει αρχικά ο ήλιος, που θα πρέπει να είναι δυνατός και οι ακτίνες του να πέφτουν όσο το δυνατόν πιο κάθετα πάνω στο φωτοβολταικό.
Η ηλιακή ενέργεια μέσω ενός μηχανήματος που χρησιμοποιεί μετατρέπεται σε ηλεκτρική και έπειτα διοχετεύεται στις μπαταρίες του Tesla.
Έχει αποτέλεσμα; Η απάντηση είναι πως ναι, φορτίζει, αλλά όχι όσο θα έπρεπε. Όπως κατά τη γνώμη μας συμβαίνει και με το νέο Hyundai Sonata Hybrid, που προφέρει στον προαιρετικό εξοπλισμό, φωτοβολταικό στην οροφή έναντι 10.000 ευρώ σχεδόν για 3 περίπου επιπλέον χιλιόμετρα την ημέρα.
Σε ένα αυτοκίνητο, του οποίου η αυτονομία ξεπερνά τα 900 χιλιόμετρα, σύμφωνα με την εταιρία, τα 3 συν, μάλλον δεν κάνουν τη διαφορά.
Σίγουρα ίσως κάνοντας λίγη υπομονή, στο μέλλον η κατάσταση να είναι διαφορετική, γιατί ως ιδέα φαντάζει εξαιρετική. Φανταστείτε να μην έχετε καθόλου την ανάγκη μιας πρίζας και του ρεύματος και να μπορείτε να κατασκηνώνετε στην ύπαιθρο ανέμελοι, χωρίς να ανησυχείτε για τις μπαταρίες, οι οποίες θα φορτίζονται αυτόματα.
ΠΗΓΗ: caranddriver
Δείτε live τις τιμές των μετοχών και των εμπορευμάτων