Οι ελλείψεις σε λεωφορεία, η καθυστέρηση επέκτασης του δικτύου του μετρό αλλά και οι ‘’πράσινες’’ μεταφορές, βρίσκονται στο επίκεντρο της κόντρας μεταξύ Περιφέρειας Αττικής και του πρώην Υπουργού Μεταφορών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ Χρ. Σπίρτζη, όπως αυτή αποτυπώνεται και στη σκληρή ανακοίνωση της Περιφέρειας.
«Η γεμάτη κομματική εμπάθεια και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς ανακοίνωση του πρώην Υπουργού Μεταφορών Χ. Σπίρτζη, δε θα τον απαλλάξει από τις ευθύνες του, όσον αφορά τις από κοινού μεθοδεύσεις με την προηγούμενη και κομματικά “ομόσταβλη” του διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής, με σκοπό να προχωρήσουν σε διαδικασία προμήθειας λεωφορείων με τεχνολογία diesel, για τις ανάγκες των μετακινήσεων των πολιτών του Λεκανοπεδίου.
Ως πολιτικός προϊστάμενος του ΟΑΣΑ δεν έκανε τίποτε για να αποτρέψει μια περιβαλλοντικά επιβλαβή προμήθεια, η οποία ευτυχώς αποφεύχθηκε, εξαιτίας της ανικανότητας της πρώην διοίκησης του οργανισμού να προχωρήσει γρήγορα τις διαδικασίες. Αλλά και ως υπουργός μεταφορών δεν έκανε τίποτε για να προχωρήσει η κατασκευή του νέου δικτύου του Μετρό, η επέκταση του Τραμ, ο εκσυγχρονισμός του στόλου των λεωφορείων.
Σε μια “πράσινη” και φιλική στο περιβάλλον Αττική, δεν έχουν θέση τα diesel λεωφορεία του κ. Σπίρτζη . Ούτε ο τοξικός πολιτικός του λόγος.
Στην “πράσινη” Αττική που οραματιζόμαστε θέση έχει το Μετρό και το Τραμ με τις επεκτάσεις τους, η προώθηση της ηλεκτροκίνησης, οι “καθαρές” μορφές ενέργειας, η ανακύκλωση. Και πάνω από όλα, η επίτευξη συναινέσεων και συνεργασιών, που θα διασφαλίσουν στους πολίτες της Αττικής καλύτερη ποιότητα ζωής.»
Δείτε live τις τιμές των μετοχών και των εμπορευμάτων